Monday, November 25, 2013

အိမ္မက္ထဲက သေဘၤာသားၾကီး (၄)

အိမ္မက္ထဲက သေဘၤာသားၾကီး (၄)
=====================

က်ေနာ္သေဘၤာေရာက္တဲ့ အခ်ိန္ကလဲ ရန္ကုန္ကေန ကုန္တင္ေနတုန္း

ဆုိေတာ့ လူသစ္ ၿဖစ္တဲ့ က်ေနာ္က သူတုိ႕ခုိင္းတာ မွန္သမွ် လုပ္ရတာေပါ့


ဒီအထိ က်ေနာ္ စိတ္မပ်က္ပါဘူးဗ်ာ က်ေနာ္လဲ ၾကားဖူးေနက် သေဘၤာသား

အလုပ္အေၾကာင္းဆုိေတာ့

သိပ္မထူးပါဘူး သေဘၤာေပၚစေရာက္တဲ့သူမွန္လွ်င္ ခုိင္းတာမွန္သမွ်

ကုန္းက်ဳံး လုပ္တာရတာ ထုံးစံပဲ က်ေနာ္ စကားမစပ္ေၿပာရရင္ က်ေနာ္

စိီးေနတဲ့ သေဘၤာမွာ အင္ဂ်င္ကေန လုပ္သက္ယူတာ

က်ေနာ္တေယာက္တည္းဗ်

က်န္တဲ့ ပညာသင္ယူေနတာေတြက ကုန္းပတ္က ဆုိေတာ့

ကမ္းရုိးတန္းဆားဗစ္ (၁)ႏွစ္ကုိ ရည္ရြယ္ခ်က္ အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႕

လာယူေနက်တာဗ် ဘာေၾကာင့္ ဒီလုိေရးရလဲ

ဆုိတာကုိ ေနာက္ပုိင္းေရးပါမယ္ က်ေနာ္ ပုံစံ က အသားၿဖဴၿဖဴ၊ခပ္ႏုႏု

ဆုိေတာ့ က်န္တဲ့ ပညာသင္ေတြ မ်က္လုံးထဲ ေဒါင့္ မက်ဳိးဖူး၊၊ ၊၊

သေဘၤာသား စကားေၿပာ ရရင္ ပုံမက်ဖူး၊ မုိးက်ေရႊကုိယ္ေကာင္လုိ႕ ထင္မွာ

အေသအခ်ာပဲ ထားလုိက္ေတာ့ ဒါအေရးမစုိက္ပါဘူးဗ်ာ

က်ေနာ္တုိ႕ကုိ အိပ္ဘုိ႕ ေပးထားတဲ့ ေနရာကုုိ ေၿပာၿပမယ္

အလ်ား ၇ ေပ အနံ ၇ ေပ ေလာက္ ရွိတဲ့ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ ကုတင္ကုိ

သံအန္ဂလန္နဲ႕ ေဘာင္ကြက္ထားၿပီး ငါးထပ္သားကုိ အေပၚက ကပ္ထူ

စကၠဴၿပားခင္းေပးထားတယ္ အေပၚေအာက္ႏွစ္ဆင့္ ကုတင္

စုစုေပါင္း(၆) ေယာက္အိပ္ ရသတဲ့ က်ေနာ္ ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ

က်န္တဲ့သူ ႏွစ္ေယာက္က ခြင့္ယူထားသလား၊အလုပ္ထြက္သလား မသိပါဖူး

သူတုိ႕ေနရာက လြတ္ေနတယ္ က်န္တဲ့ က်ေနာ္အခန္းမွာ အသက္

(၅၀)ေက်ာ္ ဆီေလာင္းၾကီးရယ္၊သူကုိသူ စစ္ေၿပးလုိ႕ ေၿပာတဲ့

တေယာက္ရယ္၊စာ လုံး၀မတတ္တဲ့ တေယာက္ရယ္၊ သူေဌး ညီ စာေရးရဲ႕

လက္တုိလက္ေတာင္းတေယာက္ရယ္ ေပါင္း(၄)ေယာက္

အထက္ေအာက္ ေခါင္းခ်င္းဆုိင္စြာ အိပ္ရပါေလ သည္၊၊

ပထမဆုံး ညမွာပဲ စတင္ ဒုကၡေပးတာက တ၀ီ၀ီနဲ႕ ခ်ီတက္ပ်ံသန္းလာတဲ့

ၿခင္တပ္မေတာ္ၾကီး၊

သေဘၤာ ၾကမ္းပုိးလုိ႕ ေခၚတဲ့ အၿဖဴေကာင္ေသးေသးေလးေတြ ဒင္းတုိ႕က

လဲ ကုိက္တယ္ဗ်၊၊ ပုိးဟပ္ကေတာ ့မ်က္ႏွာေပၚ ၿဖတ္ၿဖတ္ေၿပးလြန္းလုိ႕

တရုတ္ကားသုိင္းကားေတြ ထဲကလုိ ၀ါးစားခ်င္စိတ္ေတာင္ ေပါက္တယ္

တကယ္ပါ စဥ္းစားၾကည္႕ေလ

ၾကည္႕ၿမင္တုိင္ ဆိပ္ကမ္း ဆုိတာ တညလုံး အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ဆိပ္ကမ္း၊

ကုန္ထမ္းသမားေတြရဲ႕ “ေဘးကုိ ေဘးကုိ” ဆုိတဲ့ အသံေတြနဲ႕

တညလုံးဆူညံေနတဲ့ ေနရာ၊ ညဘက္က်မွ ဧရာ၀တီ ၿမစ္၀ကြ်န္းေပၚက

လာတဲ့ ငွက္ေပ်ာသီး၊အုန္းသီး၊စတဲ့ ကုန္စိမ္းေတြကုိ သယ္ပုိ႕ ေနတဲ့

ကုန္တင္ကုန္ခ် အလုပ္သမားေတြနဲ႕ ဆူလုိ႕ညံလုိ႕ ေပါ့ ဒီလုိညမ်ားကုိ

ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား ၿဖတ္ေက်ာ္ ရအုံးမလဲ လုိ႕

စိတ္ထဲမွာ ေတြးလုိက္မိတယ္ က်ေနာ္ ေစာေစာပုိင္းက ေၿပာသလုိ

အိမ္မက္ထဲက သေဘၤာသားၾကီး ဆုိတာ အရာရွိ ၀တ္စုံ အၿဖဴေပၚမွာ

ပုခုံးေပၚက ဘား(လုိင္းစင္း)ေတြနဲ႕ မွန္ဘီလူး တလက္နဲ႕

ဟုိၾကည္႕ဒီၾကည္႕လုပ္ေနတဲ့ သေဘၤာသားၾကီး ကုိ၀င္းဦး(တိမ္လႊာမုိ႕မုိ႔လြင္

ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကား ထဲ က မင္းသား) သူကုိ အားက်မိတဲ့ က်ေနာ္ခမ်ာ

မွာေတာ့ ကံမေကာင္း အေၾကာင္းမလွစြာနဲ႕ ဆိမ္ကမ္းကုန္တင္ကုန္ခ်

အလုပ္ၾကမ္း သမား ၿဖစ္ေနပါ ေပါ့လား လုိ႕ ေတြးမိရင္း

ေရႊ၀ါထြန္း ဆန္ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းကုိ အိမ္ကပါလာတဲ့ ငပိေၾကာ္ေလးနဲ႕

ၾကိတ္၀ါးလုိက္မိတယ္ ေဘးနားမွာလဲ ေသာက္ေရခြက္ကုိ ေဘးနားခ်လုိ႕ေပါ့၊၊ ၊၊

ဆက္ပါအုံးမယ္ေနာ္

မ်ဳိးငယ္(၁၀.၉.၂၀၁၃)

No comments:

Post a Comment