ဒီေခါင္းစဥ္ၾကီးကို ေတြ.လို. SEAMAN ေယာက်ာ္းၾကီးေတြနဲ. ဒီဘရာ နဲ. ဘယ္လိုပက္သက္လဲလုိ. ေမးစရာရွိပါတယ္။ ဟုတ္ကဲ့ အေတာ္ကို ပက္သက္ပါတယ္ ....ဘယ္လုိ ဒုကၡလဲဆိုတာကိုေတာ့ ေအာက္တြင္ ရွဳပါ။
ဒီျပသနာ ကေတာ့ tanker သေဘၤာေတြမွာ အျဖစ္မ်ားပါတယ္။ ျဖစ္ပံုက ဒီလိုပါ ညက ကြ်န္ေတာ္တုိ. မေလးမွာ ကုန္ခ်ေတာ့ no.4 starboard side cargo pump က ခ်လို.မရေတာ့ပါဘူး ...suction မလိုက္ေတာ့တာပါ။ priming လုပ္ျပီးေမာင္းလညး္ ခဏပဲ ရပါတယ္ ျပီးတာနဲ. ျပန္ရပ္သြားေတာ့တာပါပဲ။ ကုန္ဆက္ခ်လို. မရေတာ့ တာနဲ. ရပ္ျပီး ျပသနာနဲ. အေျဖကို ရွာၾက ကြ်န္ေတာ္တို. ဆိုက္ကengineer ေတြေရာ deck officer ေတြပါ ေခါင္းကိုက္ကုန္ၾကပါတယ္။
အဲဒီမွာတင္ လြန္ခဲတဲ့ နွစ္နွစ္ေလာက္က အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုကိုိ သတိရျပီး ဒီအေၾကာင္းအရာေလးကို ေရးလိုက္တာပါ။ အဲဒီတုန္းက ကြ်န္ေတာ္တို. ထိုင္၀မ္ မွာ ကုန္ခ်တဲ့ အခ်ိန္ပါ တင္ထားတာက ADO ဒီဇယ္ ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ...အဲ ျပသနာက ညခင္း ကုန္ခ်တဲ့ အခ်ိန္မွာ no. 6 starboard side cargo pump က အလုပ္မလုပ္ေတာ့တာပါပဲ....pump လည္တယ္ shaft ကလညး္ ေကာင္းတဲ့ အသံပါပဲ...suction မလိုက္တစ္ခ်က္ လိုက္တစ္ခ်က္နဲ.မို. ကုန္ဆက္ခ်ဖို.အေတာ္အဆင္မေျပျဖစ္
အဲဒီမွာတင္ ကမ္းကို အေၾကာင္းၾကား ေနာက္ဆုံုး သေဘၤာျပန္ခြာ ေက်ာက္ခ်ျပီး emergency cargo pump နဲ. ေနာက္ tank ထဲ ေျပာင္းထည့္ ေနာက္ေန.မွ ကမး္တစ္ခါ ျပန္ကပ္ျပီး ေနာက္ထပ္ tank က ေကာင္းတဲံ pump နဲ.ကုန္ျပန္ခ်ဆိုေတာ့ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာသြားပါတယ္....လူေ
captain က အဲဒီ tank ဘယ္သူသန္.ရွင္းေရးလုပ္တာလဲ ဒါၾကီးကို ဘယ္သူသံုးတာလဲ ဆိုေတာ့ အားလံုးက ျငိမ္လို.။ တစ္ခ်ိဳ. AB ေတြက ဆီစတင္ ကတည္းက ပါလာတာ မျဖစ္နုိင္ဘူးလား လုပ္ေနလို. သူၾကီး စိုက္ၾကည့္လိုက္မွ ျငိမ္သြားတယ္ ဟားး။ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူၾကီးက ကဲ bosun မင္း ေနာက္မျဖစ္ရေအာင္ ဒါၾကီးကို အမွတ္တရ သိမ္းထားဆိုျပီးေတာ့ အစည္းအေ၀း သိမ္းလိုက္တယ္....အဲဒါေၾကာင့္ ေျပာတာေပ့ါ ဘရာ ဒုကၡေပးရင္ မအိပ္ရမစားရနဲ. အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္သြားနုိင္တယ္
No comments:
Post a Comment