Eleven Media Group
 
 
 ဆီေမွာင္ခို တင္သြင္းသည့္ ျပည္တြင္း ျပည္ပ ဆီတင္သေဘၤာမ်ားအား လိုက္လံ စစ္ေဆးႏိုင္မည့္
 သေဘၤာႏွစ္စင္း အသံုးျပဳခြင့္ရရန္ ျပည္ထဲေရး ၀န္ႀကီးဌာန၊ ျမန္မာႏိုင္ငံ 
ေရေၾကာင္းရဲတပ္ဖြဲ႔ထံ အကူအညီ ေတာင္းခံထားၿပီး အဆုိပါ သေဘၤာႏွစ္စင္း 
ရရွိသည့္အခ်ိန္တြင္ ဆီေမွာင္ခိုတင္သြင္းသည့္ သေဘၤာမ်ားအား စတင္ 
စစ္ေဆးႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း တရားမ၀င္ ကုန္သြယ္မႈ တားဆီးထိန္းခ်ဳပ္ေရး 
ဗဟိုေကာ္မတီမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦး၀င္းလြင္က ေျပာၾကားသည္။
 
 ယခင္က 
ေရႊသံလြင္ကုမၸဏီ အပါအ၀င္ ဆီေမွာင္ခို ကုန္သြယ္သူမ်ားသည္ ပါမစ္ပါတန္ခ်ိန္ထက္
 ပိုမိုတင္ေဆာင္ကာ တရားမ၀င္ တင္သြင္းျခင္း၊ ေမာ္လၿမိဳင္ ေရလမ္းေၾကာင္း 
တစ္ေလွ်ာက္ ဖမ္းဆီးၿပီးေနာက္ ရန္ကုန္သို႔ မ၀င္ဘဲ ဧရာ၀တီတိုင္း 
ေဒသႀကီးဘက္သို႔ လမ္းေၾကာင္းေျပာင္းကာ ေမွာင္ခိုကုန္သြယ္မႈ 
ျပဳလုပ္ျခင္းအခ်ဳိ႕ ရွိခဲ့သည့္အတြက္ ထုိသို႔ ကုန္သြယ္မႈ မျပဳႏိုင္ေစရန္ 
စက္သံုးဆီတင္ သေဘၤာမ်ားအား စစ္ေဆးရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
 တရားမ၀င္ 
ကုန္သြယ္မႈ တားဆီးထိန္းခ်ဳပ္ေရး ဗဟိုေကာ္မတီအဖြဲ႕သည္ လက္ရွိအခ်ိန္၌ 
ေရေၾကာင္းမွ တရားမ၀င္ ကုန္သြယ္မႈမ်ားကို စစ္ေဆးလွ်က္ရွိရာ ကမ္း႐ိုးတန္းသြား
 ကုန္သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ရာ ဆိပ္ကမ္းမ်ားတြင္ တရားမ၀င္ ကုန္ပစၥည္းမ်ား 
သယ္ေဆာင္လာမႈ ရွိ မရွိ၊ ခြင့္ျပဳလိုင္စင္ပါ ပမာဏထက္ ပိုမိုတင္ေဆာင္လာျခင္း 
ရွိ မရွိတို႔ကို အဓိကထား စစ္ေဆးလွ်က္ရွိသည္။
 
 "ကြၽန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔
 ျမန္မာႏိုင္ငံ ေရေၾကာင္းရဲတပ္ဖြဲ႕ကေန ေရယာဥ္ႏွစ္စင္း အကူအညီ 
ေတာင္းခံထားမႈရရွိတာနဲ႕ တစ္ၿပိဳင္နက္ စစ္ေဆးႏိုင္ေအာင္ အားလံုး 
ျပင္ဆင္ထားပါတယ္"ဟု ဦး၀င္းလြင္က ဆိုသည္။
 တရားမ၀င္ ကုန္သြယ္မႈ 
တားဆီးထိန္းခ်ဳပ္ေရး ဗဟိုေကာ္မတီအေနႏွင့္ တရားမ၀င္ ကုန္သြယ္မႈမ်ားအား 
ပိုမိုထိေရာက္စြာ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ရန္ OEA / NEA ဆိပ္ကမ္းမ်ား စက္သံုးဆီ 
စစ္ေဆးေရးႏွင့္ ျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ တရားမ၀င္ ကုန္သြယ္မႈမ်ား 
တားဆီးစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ ႏွစ္ဖြဲ႕ဖြဲ႕စည္းရန္ လ်ာထားၿပီး OEA / NEA 
ဆိပ္ကမ္းမ်ား စက္သံုးဆီ စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕တြင္ စီးပြားကူးသန္း၊ အေကာက္ခြန္၊ 
ျမန္မာႏုိင္ငံ ေရေၾကာင္း ရဲတပ္ဖြဲ႕ စသည့္အဖြဲ႔၀င္ ၂၇ ဦးျဖင့္ 
စစ္ေဆးမည္ျဖစ္ၿပီး ျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ တရားမ၀င္ ကုန္သြယ္မႈမ်ား 
တားဆီးစစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕တြင္ အဖြဲ႕၀င္ ၁၂ ဦး ျဖင့္ အဖြဲ႕တစ္ဖြဲ႕လွ်င္ 
ေရယာဥ္တစ္စင္းႏႈန္းျဖင့္ ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
 
 ကမ္း႐ုိးတန္းသြား သေဘၤာမ်ားကုိ Mobile Team မွ ၾသဂုတ္လအတြင္းက ၀ါးတန္းဆိပ္ကမ္းတြင္ စစ္ေဆးေနစဥ္

 
 
No comments:
Post a Comment