သေဘၤာတစ္ကာတုိ ့ရဲ ့ထိပ္ေခါင္.... ဆိပ္ခံေဘာ ၄ ခု၊ သေဘၤာကုိယ္ထည္ ၁၈ခုတုိ ့အား
တင္ေဆာင္ကာ တရုတ္နုိင္ငံ နန္တံုဆိပ္ကမ္းမွ တင္ေဆာင္ထြက္ခြာလာစဥ္... The ship of all ships: The largest cargo transport ship in the world, the Blue Marlin of Dockwise, carries four pontoons and 18 hulls on its back from Nantong Port, China
အဆုိပါ ဘလူးမာလင္း သေဘၤာႀကီးဟာ ေပ ၇၁၂ ေပရွည္ကာ အနက္၊ ေစာက္ ၁၃၈ ေပရွိကာ သူ ့ရဲ ့ကုန္းပတ္အက်ယ္က ေဘာလံုးကြင္း ၂ ကြင္းစာေလာက္ရွိပါတယ္... ေရမုိင္ ၁၃ မုိင္အထိေမာင္းႏွင္နုိင္ၿပီ း ၿမင္းေကာင္ေရ ၁၇၀၀၀ အားရွိတဲ ့ဒီဇယ္အင္ဂ်င္တပ္ဆင္ ထားကာ သေဘၤာ၀န္ထမ္းေပါင္း ၂၄ ဦးရွိပါတယ္... ဒီသေဘၤာႀကီးကုိထိမ္းေက်ာင္း ေမာင္းႏွင္ရတာဟာ ေရေပၚေမွ်ာေနသည္ ့အေဆာက္အဦးႀကီး တစ္ခုလံုးအား ထိမ္းရသလိုၿဖစ္ေနမွာလုိ ့ဆုိနုိင္ပါတယ္.... အထက္ပါပံုတြင္ပါရွိသည္ ့တန္ခ်ိန္ ၆ ေသာင္းေက်ာ္ရွိမည္ ့သေဘၤာကုိယ္ထည္မ်ားႏွင္ ့ဆိပ္ခံ ေဘာမ်ားဟာ ကုိရီးယားတြင္ အႀကမ္းထည္ၿပဳလုပ္ကာ ရုိတာဒမ္ သို ့ပို ့ေဆာင္ၿပီး အေခ်ာသတ္ တည္ေဆာက္မွာၿဖစ္ပါတယ္...
တစ္ခ်ဴိ ့ေသာသေဘၤာမ်ားကုိေတာ ့ၿမစ္တြင္းသြားသေဘၤာမ်ားအၿဖ စ္တည္ေဆာက္မွာၿဖစ္ၿပီး တစ္ခ်ဴိ ့ကုိေတာ ့ပင္လယ္ၿပင္ေရနံတူးၿခင္းကဲ ့သုိ ့ေသာေဆာက္လုပ္ေရးဆုိင္ရာသေဘ ၤာမ်ားအ ၿဖစ္ဖန္တီးတည္ေဆာက္မွာၿဖစ္ပ ါတယ္... ဒီသေဘၤာႀကီးေပၚတြင္တင္ေဆာင္ ထားသည္ ့ကုန္ပစၥည္း ( သေဘၤာ၊ ေရနံတူးစင္ ) မ်ားအား မ, ခ်ီနုိင္မည္ ့ကရိန္း၊ ၀န္ခ်ီစက္မရွိတာမုိ ့ ၎သေဘၤာအား နည္းပညာအသစ္ၿဖစ္၀မ္းဗုိက္ေရ သုိ ေလွာင္ကန္မ်ားအတြင္းေရၿဖည္ ့လုိက္ရံုၿဖင္ ့ကုန္းပါတ္အား ေရေအာက္၁၃မီတာအထိႏွစ္ၿမဳပ္ထ ား ေစရန္ဖန္တီးတည္ေဆာက္ထားပါတယ ္... သေဘၤာမ်ား၊ ေရနံတူးစင္မ်ားအား ထုိကုန္းပါတ္ေပၚတြင္ ရပ္တန္ ့ကာ သုိေလွာင္ကန္အတြင္းမွ ေရမ်ား ဖယ္ထုတ္လုိက္ရံုၿဖင့္ကုန္တင ္သေဘၤာႀကီးေပၚ တင္ၿပီးသားၿဖစ္သြားမွာၿဖစ္ပ ါတယ္...
တင္ေဆာင္ကာ တရုတ္နုိင္ငံ နန္တံုဆိပ္ကမ္းမွ တင္ေဆာင္ထြက္ခြာလာစဥ္... The ship of all ships: The largest cargo transport ship in the world, the Blue Marlin of Dockwise, carries four pontoons and 18 hulls on its back from Nantong Port, China
အဆုိပါ ဘလူးမာလင္း သေဘၤာႀကီးဟာ ေပ ၇၁၂ ေပရွည္ကာ အနက္၊ ေစာက္ ၁၃၈ ေပရွိကာ သူ ့ရဲ ့ကုန္းပတ္အက်ယ္က ေဘာလံုးကြင္း ၂ ကြင္းစာေလာက္ရွိပါတယ္... ေရမုိင္ ၁၃ မုိင္အထိေမာင္းႏွင္နုိင္ၿပီ
တစ္ခ်ဴိ ့ေသာသေဘၤာမ်ားကုိေတာ ့ၿမစ္တြင္းသြားသေဘၤာမ်ားအၿဖ
No comments:
Post a Comment