Monday, April 22, 2013

ကားသေဘၤာေပၚ က တေစၧသရဲ မ်ား။ (Notorious Ships)



နိဒါန္း။

က်ေနာ္ တုိ႕ ကုမဏီ မွာ ဒဏ္ေပးတဲ႕လူေတြ ကုိ တင္ေနၾက သေဘၤာ Car Carrier ကားတင္သေဘၤာ ၂စီးရွိတယ္ 
အဲဒီသေဘၤာ ၂စီးဟာ ဂ်ပန္ေတြ Training သေဘၤာအေနနဲ႕ တည္ေဆာက္ ခဲ႕တာေၾကာင္႕
ေခတ္ မီ သေဘၤာ အဂၤါ ရပ္ ေတြ နဲ႕ လုံး၀မညီပါဘူး UMS လုိ႕ ေခၚတဲ႕ Un Manned System အင္ဂ်င္ခန္း ကုိ ညဘက္ Alarm လာမွ
ဆင္းၾကည္႕ရတဲ႕နည္းပညာမတတ္ထားပါဘူး ၊ေနရာတစ္ကာမွာ လူုအားနဲ႕ လုပ္ရတဲ႕ Manual Operation မ်ားတဲ႕ သေဘၤာၿဖစ္ ေလေတာ႕ 
အလုပ္ ရွုပ္ပါသည္။

တစ္။
ကားသေဘၤာေတြ ဆုိတာ ကား parking lot ေတြ လုိ အထပ္ေတြ ၇ထပ္ေလာက္ ရိွၿပီး ကားမ်ုိးစုံကုိ တန္းစီရပ္ စနစ္တက် မလွုပ္ရွားနုိင္
ေအာင္ခ်ည္ေႏွာင္ၿပီး မွာ တစ္ေနရာမွတစ္ေနရာပုိ႕ေဆာင္ေသာသေဘၤာမ်ားၿဖစ္ပါသည္။

ထုိ ကားမ်ားတြင္ တစ္ခါတစ္ရံ ကားအေဟာင္းမ်ား ၊ ယဥ္တုိက္ပ်က္စီး လူေတြ ေသဆုံးၿပီး မွၿပန္ၿပင္ထားေသာ ကားမ်ားလဲ ပါ၀င္လာတတ္သည္။
ဓါတ္ဆီမ်ား အေငြ႕ပ်ံတတ္ေသာေၾကာင္႕ လည္းေကာင္း၊ ကားဘက္ထရီ အုိးမ်ား shock ၿဖစ္တတ္ၿခင္း မီးေလာင္နုိင္ၿခင္း တုိ႕ေၾကာင္႕လည္းေကာင္း
Second Hand ကားမ်ားတင္ ေသာ္လည္း စနစ္တက် ဘက္ထရီ အုိးၿဖုတ္ထား ၿခင္း၊ ေန႕စဥ္ ၆ နာရီ ၿခား ကားlot မ်ားသုိ႕ 
ေသနတ္လုိ ကရိယာေလးတစ္ခု Heat Detector ဆုိပါေတာ႕ဗ်ာ အဲတာကုိင္ၿပီး အရ၀ထၳဳတစ္ခုကုိခ်ိန္ပစ္ရင္
Display မွာ အပူခ်ိန္ၿပေသာ စက္ကေလးနဲ႕ သေဘၤာသားတစ္ဦး သုိ႕ မဟုတ္ ၂ ဦး အလွည္႕ က် လႊတ္ကာ 
Fire round သြားရေလ႕လည္းရွိပါသည္။
ညဘက္ဆုိ ေမွာင္းမည္း ကာ မည္သူမွ မရွိသည္႕ အတြက္ အလြန္ ေၾကာက္စရာေကာင္းပါသည္။

သေဘၤာ ၾကီး ၏ ပုံသ႑န္ မွာ အေခါင္း ၾကီးႏွင္႕တူ၍ နာမည္ေၿပာင္ Coffin Ship ဟု လည္းေခၚေလရာအလုိလုိေနရင္း 
ေၾကာက္စရာၿဖစ္ေနေလသည္။
သေဘၤာ အေပၚဆုံး အေရွ႕ ဘက္မွာသာ သေဘၤာဦးခန္းနဲ႕ Senior အရာရွိေလးဦး ကတစ္ထပ္ 
Junior ေတြ နဲ႕ Crew ေတြ ကတစ္ထပ္ လူေနေဆာင္၂ထပ္ သပ္သပ္ဘဲ ထားရွိပါသည္္။ 

စက္ခန္း မွာ.. ကား Deck မွာ ေအာက္ဆုံး သေဘၤာေနာက္ဘက္ နားတြင္ ရွိၿပန္ရာ
တာ၀န္က် အင္ဂ်င္နီယာတုိ႕ သည္လည္း ညအခ်ိန္တစ္ေယာက္ထဲ ေၾကာက္တတ္ အသည္းငယ္တတ္သူတုိ႕ အတြက္ ကေတာ႕
သဲထိတ္ရင္ဖုိညမ်ားၾကဳံ ၾကရေလေတာ႕သည္။

ႏွစ္။

၁၉၉၉ တြင္ က်ေနာ္႕ အား ေပးလုိက္ေသာ New assignment သည္ ထုိ နာမည္ၾကီးသေဘၤာ ၾကီးၿဖစ္ေလသည္။
အရြယ္က အုိမင္းလွသည္။ပစၥည္းမ်ားစြာ ေဟာင္းႏြမ္းပ်က္စီးကာဖာရာေထးရာမ်ားႏွင္႕ၿပည္႕ေနသည္။
အားလုံးစု သုံး ရတဲ႕ Common Toilet and Shower Cubicle ေတြ ကုိ ဒုတိယလူေနထပ္ ၏တစ္ဖက္စီမွာ ၃ ခု စီ ထားေပးၿပီးေတာ ႕ 
စုေပါင္း သုံးဆြဲ ၾကရေလ သည္။

အရင္သေဘၤာေတြ မွာ နာမည္ဆုိးခဲ႕တယ္။ အခုမွရာထူးစတုိးတယ္ ။ အခု မွ ကုမဏီ ကုိ၀င္တယ္ဆုိရင္ ဘယ္သူမွ မတက္ခ်င္တဲ႕
အ႕ဲဒီ Punishment သေဘၤာ ၂စီးကုိ Crew Management က အလုိေလွ်ာက္တင္ေပးေနၾကပါဘဲ။

က်ေနာ္က ခြင္႕ရက္ရွည္ ၂ႏွစ္ယူထားလုိ႕ Crew Manager က ၾကည္႕ မရတာနဲ႕ အဲဒီ နာမည္ၾကီး သေဘၤာႏွစ္စီးထဲကမွ
သရဲ အရမ္းေၿခာက္တတ္တဲ႕ ဒီသေဘၤာကုိမွေရြးတင္ ေပးလုိက္ပါသည္္။က်ေနာ္ ကမသိပါ ပထမဆုံးမုိ႕ ၾကားလဲမၾကားဘူးေပ
အစကတည္းကလည္း အယုံ အၾကည္က မရွိ မႏွဲေလးကုိေတာင္ ရည္းစားစကားေၿပာ၍ နတ္ကေတာ္ ကစိတ္ဆုိးေလသူ
က်ေနာ္က သိတ္လည္းမေၾကာက္တတ္ပါ။

သုိ႕ေသာ္ ဒီသေဘၤာ အေၾကာင္းကုိေတာ႕ မသိခဲ႕တာအမွန္....က်ေနာ္ကလည္း ကားသေဘၤာမွ စီးဘူးခ်င္ တာဗ်။ 
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီးတက္ သြားလုိက္ပါသည္။

သုံး။

စတက္ တဲ႕ေန႕ကတည္း က သေဘၤာၾကီးက မွုံကုပ္ကုပ္ၾကီး နဲ႕ သေဘာမက် ပါ ၊စိတ္ထဲ သရုိးသရီ နဲ႕
တစ္ခ်ဳိ႕ အခန္းေတြ ဆုိ Weather Deck ကေန ေနေရာင္ၿခည္ ကုိ ဖန္ ၿပြန္ကတစ္ဆင္႕
အလင္းေရာင္ေပးေတာ႕ အခန္းေတြ လည္း ေမွာင္ကုပ္ကုပ္နဲ႔ စာကုိ Bed Post Lamp ေလးေတြ နဲ႕ဖတ္ရသည္္။

သေဘၤာ ဆိပ္ကမ္းအကပ္မ်ားလုိ႕ သေဘၤာမွာ ကုန္းႏွစ္ ၃ ေယာက္ ထားသည္။ 
စီနီယာၿဖစ္ေနေသာ က်ေနာ္႕ အားကုန္းခ်ဳပ္ Watch မနက္ ၄-၈ ည၄-၈ ဂ်ဴတီယူၿဖစ္ ခုိင္းထား၏။
အခန္းမေလာက္င လုိ႕ အလုပ္သင္ေလးနဲ႕ ၂ထပ္ ကုတင္ အခန္း မွာ အတူေနရေလ သည္။
သေဘၤာမွာ လူေနခန္းၿခင္း ေခၚတဲ႕ ဖုန္း မရွိဘူး ၁၅ မိနစ္ အလုိမွာ တံခါး ၃ခ်က္ ေခါက္တဲ႕စနစ္ ဘဲရွိတယ္။

က်ေနာ္က ဂ်ဴတီ ၀င္ခါနီးေရခ်ဳိး ၿပီးမွ လန္းလန္းဆန္းဆန္းသြားတတ္ေလရာ သေဘၤာက ေရေနြးလဲ မရွိဘူး 
ေဆာင္းတြင္ဆုိ ခ်မ္းမွခ်မ္း အဲဒီေတာ႕ မနက္ ဆုိ ၃ နာရီ ခြဲထ ေရ ကုိေတာ႕ မရရေအာင္ခ်ဳိး ရန္႕နုိ္းစက္နဲ႕ ၾကုိထပါသည္။ 
အၿမန္ထ ေရခ်ုိး ၿပီး အ၀တ္စားလဲ ၁၀မိနစ္ အလုိတြင္ ဦးခန္း ကုိသြားေနၾက ၿပသနာမရွိလွေပ။

ေလး။

ၿပသနာစလာတာက က်ေနာ္ တုိ႕ ဦခန္းတြင္ အားေနေတာ႕ ဂ်ဴတီခ်ိန္မွာ မနက္ ၄-၈ 
သေဘၤာသားေအဘီ ဖားတစ္ေကာင္ (ဖိလစ္ပီနု္ိ) အလုပ္သင္ ကုလားေလးတစ္ေယာက္ (ၿပည္ၾကီး ကုလား)
တုိ႕နဲ႕ စကားစပ္မိၾကရာ သရဲအေၾကာင္းေတြ ေၿပာၾက ရင္းႏွင္႕ ဒီသေဘၤာ သရဲေၿခာက္တတ္သည္႕ အေၾကာင္းေရာက္လာရာမွၿဖစ္သည္။

လူ ၂ေယာက္ ေသဘူးသည္တဲ႕ တစ္ေယာက္က သေဘၤာ ကုိ လာၿပင္သည္ ဂ်ပန္ အလုပ္သမားဓါတ္လုိက္ေသတာ ။
တစ္ေယာက္ က AB တစ္ေယာက္ ထိခုိက္ဒဏ္ရၿဖင္႕ေသဆုံးခဲ႕တာ။ ၿဖစ္ခ်င္ေတာ႕ က်ေနာ္တုိ႕ အၿခမ္းဘက္က
ဂ်ဳတီ AB ေနေသာအခန္းဆုိပဲ။ ေၿပာရင္း နဲ႕ ေခါင္းနဘမ္းၾကီးသြားသည္။ထုိေနာက္ ဇတ္လမ္းကစုံလွေလသည္။

ေတြးမိသြားသည္က...
မနက္မနက္ က်ေနာ္ ေရခ်ဳိးတုိင္း ထုိေရခ်ဳိခန္း နဲ႕ တြဲရက္ အိမ္သာ သုံးလုံး မွ အလည္တစ္လုံးကုိ လူတစ္ေယာက္ ၀င္လာသံ
တံခါးဖြင္႕သံ က်ေနာ္ ေရခ်ုိးေနရင္း ၾကားရၿခင္းပင္။ ထုိ႕ေနာက္ အလည္လုံးတြင္ ေသးေပါက္ ကာ ေရဆြဲခ်ၿခင္းၿဖစ္သည္။
ေရဆြဲ ခ် သည္ကုိသိေနၿခင္း ဆုိသည္မွာ အဲဒီ အိမ္သာတစ္လုံးဘဲေရဆြဲ၍ရသည္ က်န္ ႏွစ္လုံးမွာ ဘုံးနဲေလာင္းေနရသည္။

အစက ဂ်ဴတီခ်ိန္တူေသာ အင္ဂ်င္နီယာဟုထင္မိသည္။ သုိ႕ေသာ္သေဘၤာသားေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ေစာေစာမနုိးတတ္ပါ 
Quarter Bell တီးမွ ထၾကသည္ ။က်ေနာ္ သာ ေရခ်ဳိးခ်င္၍နုိ္းေသာေၾကာင္႕ စဥ္းစားမိကာ ၾကက္သီးပင္ထသြားေလသည္။
၃ရက္ ၄ရက္ ရွိေနၿပီ။ ထုိ႕ေၾကာင္႕ ေနာက္ေန႕ ေစာင္႕ဖမ္းမည္ဟု စဥ္းစားလုိက္သည္။ 
ေၾကာက္ေတာ႕ ေၾကာက္သြားသည္ မတတ္နုိင္။ ရွင္းမွ ၿဖစ္ေခ်မည္။ 

ေနာက္ေန႕ ေရခ်ဳိးေနရင္းနားစြင္႕ထားသည္။ တကယ္တံခါးဖြင္႕ ၀င္လာသည္႕ အသံၾကားေသာ္ မလွုပ္ရဲေပ ေရပန္းသံေအာက္ကေန
လွမ္းေအာ္သည္ ရူဖီနု္ိ အစ္သတ္ယူ ( Rufino Is that you?) 5th Engineer ေလး နာမည္ ကုိေခၚတာ..ၿပန္မထူး ေရလဲဆြဲသံမၾကား
ရေတာ႕ ဘဲ တိတ္သြားသည္။ က်ေနာ္လဲၿငိမ္ေနၿပီး အၿမန္ေၿပးထြက္ ခဲ႕သည္။ေနာက္ကုိမၾကည္႕..

ေနာက္ေန႕ေတာ႕ အားေမြးၿပန္သည္ ေသခ်ာဖမ္းမည္။ မတင္မက်ၾကီး မေနတတ္...
အဲလုိနဲ႕ အစီစဥ္ခ်သည္ ေရတကယ္မခ်ုိးဘဲ ေရပန္းဖြင္႕ရင္း သဘက္ၾကီးပတ္ရင္းေစာင္႕ေနသည္။
က်ြိကနဲတံခါးဖြင္႕သံ သဲ႕သဲ႕ၾကားသည္။ ေၿခရွပ္သံ ၾကားသလုိလုိေရာေထြးေနသည္။ အလယ္္အိမ္သာတြင္ အသံၾကားမိသည္။
ေ၇မဆြဲ ခင္ထြက္ ဖမ္းရန္ ေရခ်ုိးခန္းတံခါးကုိ က်ယ္က်ယ္ ေဆာင္႕ဖြင္႕ ကာ ေၿပးထြက္ လုိက္သည္။

ဟုိက္ ဘာေကာင္မွမရွိ ..ေသပါဘီဗ်။
က်ေနာ္ေၿပးေလေတာ႕သည္။ အခန္းထဲအေရာက္ မေၾကာက္ဘဲရီခ်င္မိသည္။ငါတကယ္သရဲေၿခာက္ခံရသလားေပါ႕ ၀မ္းသာသလုိၾကီးဟ။ 
ဟုိေကာင္ေတြ ၿပန္ေၿပာၿပေတာ႕ ေၾကာက္ေနၾကသည္။ 
သူၾကီးက မၾကုိက္..ဂ်ပန္ နတ္ဖုရားမေလးအရုပ္ ကုိ မီးမွန္မွန္ပူေဇာ္ခုိင္းသည္။
မထူးေတာ႕ ၿပီ ေနာက္ေန႕ ဘယ္သူလာလာမလာလာ ေရခ်ဳိးခန္းတံခါးဖြင္႕ ခ်ဳိးရေတာ႕သည္။ထုိအခါ ဘာမွ မၾကုံေတာ႕ေခ်
နားလည္ရခက္ေလသည္။

Rufino ကုိေမးရာ သူက ဂ်ဳတီ ခ်ိန္းခ်ိန္ အင္ဂ်င္ ခန္း ထဲေရာက္မွ အိမ္သာကုိသာသုံးသည္ ဆုိဘဲ ။
ေခြးမသား လူမ်ားေၾကာက္ေအာင္ေၿခာက္တာလားမသိ။

အေရးထဲ က်ေနာ္႕ AB John က တစခန္းထသည္ သူေနသည္က ေသသြားတဲ႕ ေကာင္အခန္း ၿဖစ္သည္
သူ႕အခန္း မွ သၾကားလုံးေန႕တုိင္းေပ်ာက္သည္တဲ႕ က်ေနာ္ တုိ႕ ၀ုိင္းဆဲၾကေတာ႕သည္။ ေသာက္ေရးထဲ ေပါ႕
သူကမ်က္ႏွာငယ္ႏွင္႕ေၿပာသည္ သူ႕ သၾကားလုံးမ်ားကုိ ေရၿပီးထည္႕ထားသည္ အၿမဲေပ်ာက္သည္တဲ႕
သူမ်ားလာလည္ရင္း ႏွုိက္စားတာ ၿဖစ္ မည္ေၿပာရာသူကလက္မခံ ၊ က်ေနာ္ တုိ႕ ကလည္းမယုံ...

ငါး။
ေနာက္ၿပသနာထပ္တက္ သည္။ ၁၂-၄ ဂ်ဴတီ ခ်ိန္ ယူရေသာ ဖားသေဘၤာသားတစ္ေယာက္ ည၂နာရီ
အခ်ိန္ Fire round သြားစဥ္ ကားအထပ္ တစ္ခုအေရာက္တြင္ သူ႕ အား ကားမီး ၿဖင္႕ ထုိးၿခင္းၿဖစ္သည္
အစကသူေၾကာင္ေနသည္ ေနာက္ ေတာ႕ ထပ္ အထုိးမွာ ငုိသံပါၾကီးၿဖင္႕ ေအာ္ကာေၿပးတက္လာေလသည္။

Amelito ေခၚ Lito သည္ လူေကာင္က ထြားထြား ၆ေပ ခန္႕ ၿမင္႕ေသာ္လည္း သူအားအလုပ္ၿဖဳတ္လ်င္ ၿပန္မည္
Fire round လုံး၀မသြားေတာ႕ ဟု ဘူးခံညင္းေလေတာ႕ သည္။

ေနာက္ေန႕မနက္ ကုန္းခ်ဳပ္ႏွင္႕ အဖြဲ႕ ထုိအထပ္ ရွိကားမ်ားကုိ ဘထၳရီ ၿဖုတ္ထားမထား လုိက္ စစ္ေဆး ရာ အားလုံး 
ၿဖုတ္ထားေလသည္။ ဘထၳရီ မတတ္ထားတဲ႕ ကား မီးဘယ္လုိ လင္းလဲ...ၾကက္သီးထဖြယ္ေပတကား။

ကားသေဘၤာေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားတြင္ ၾကဳံဘူးၾကသည္ဟု ၾကားရ၏ သုိ႕ေသာ္က်ေနာ္႕ သေဘၤာတြင္
တကယ္ၿဖစ္ခဲ႕ေလရာ က်ေနာ္ လည္း တစ္ေယာက္တည္း မသြားေတာ႕ ေခ်။ 
ေနရာတစ္ကာသတၱိရွိရန္ မလုိဟု ကုိယ္ဘာကုိယ္ ဆုံးၿဖတ္ ကာ အတည္ ၿပဳ လုိက္ ပါသည္။

ေၿခာက္။

က်ေနာ္တုိ႕ ကုမဏီတြင္ သေဘၤာသားမ်ားက သံေခ်းမေခါက္ ေဆးမသုတ္ရပါ၊
သူတုိ႕သည္ မင္းသားမ်ားၿဖစ္ပါသည္။ ေစ်းသက္သာေသာ ယုိးဒယား Maintenance အဖြဲ႕ကုိခန္႕ထားသည္
၆ေယာက္ ၅ေယာက္ ၃ ေယာက္ ၂ေယာက္ အဖြဲ႕ လုိက္ သေဘၤာမ်ား သက္တမ္းေပၚ မူတည္ ၿပီးထားပါသည္။
ဒီေကာင္ေတြ က ၆ေယာက္ အဖြဲ႕ ၿဖစ္သည္ ကုန္းဘတ္ ၃ ေယာက္ စက္ခန္း ၃ေယာက္ထားကာ 
အုိမင္းလွေသာသေဘၤာၾကီးကုိ ၾကံခုိင္ေရးပံံ႕ပုိးရေလေတာ႕သည္။

သူတုိ႕ ေခါင္းေဆာင္က မနက္ ၅နာရီခြဲထကာကုန္းခ်ဳပ္ဆီ မွ အလုပ္လာေတာင္း ရသည္ 
ထုိ႕ေနာက္ ေနထြက္ မွေန၀င္ အလုပ္လုပ္ၾကရပါသည္ ၊ From Dawn to Dusk ေပါ႕ဗ်ာ...
က်ေနာ္ ကုိ ညကတည္းက ကုန္းေၾကာင္ ခ်ီးဘူး ( အရာရွိခ်ဳပ္က ) အလုပ္မ်ားေပးထားသည္။
က်ေနာ္ က ယုိးဒယား အလုပ္သမားေခါင္းေဆာင္ ကုိ စာရင္းေပး ေပးရ သည္ေပါ႕။

၆နာရီ ေက်ာ္ေက်ာ္ ေလးမွာ ယုိးဒယား ၂ေယာက္ ေမာၾကီးပမ္းၾကီးေၿပးလာၾကသည္။
ႏွစ္ေယာက္ လုံး မ်က္ၿဖဴဆုိက္ေနၾကသည္။ 
ပါးစပ္ မွလဲ ပုရင္း ပုရင္း နွင္႕ Car deck ေတြ ဆီ လက္ညဳိးထုိးကာေအာ္ေနသည္ 
ဟ ..ဘာလဲ ဟ အလန္႕တၾကားရွိလုိက္တာ ေမာေနတာက လည္းတကယ္ကုိ ဖေနာက္နဲ႕တင္ပါး တစ္သားထဲက်
ေအာင္ေၿပးလာၾကပုံဘဲ..

ေနာက္ မွ အဂၤလိပ္ လုိေၿပာတတ္ေသာ ေခါင္းေဆာင္ Foreman ကုိေမးၾကည္႕ရာ
အမွတ္ ၂ ကားထပ္ မွာ ေဆး ဘုံးမ်ားထမ္း ကာ သူတုိ႕ ၿဖတ္အသြား ကားထဲ မွ ဂ်ပန္မ တစ္ေယာက္ ၾကည္႕ၿပီး ရီၿပသည္ေၿပာ၏
၂ေယာက္စလုံးက မ်က္ေစ႕နွင္႕ တပ္အပ္ ေတြ႕ သည္ ေၿပာေလရာ အားလုံးေၾကာက္ေခ်းပန္းရေလေတာ႕ သည္။

က်ေနာ္ ကေတာ႕အဲဒီေတာ႕ မွ... ပုရင္း ဆုိတာ ယုိးဒယားလုိ ေကာင္မေလး ဆုိတာ သိရေလသည္။
ကုိသိတာ က "အာယု လက္လက္" တုိ႕၊ "ေဆြ မမ" တုိ႕ ဘဲသိတာေလ။

ေနဦး ဂ်ပန္မ ငါနဲ႕ေတြ႕ ရင္ ရည္းစားစကားေၿပာလုိက္မယ္ဟု ေနာက္ေၿပာင္ ေနေသာ္လည္း တစ္ေယာက္ထည္းေတာ႕
မသြားရဲေတာ႕ ပါခင္ဗ်ား။

ခုႏွစ္ ။

အဲဒီလုိနဲ႕ ဘဲ ေနလာခဲ႕ ၾက ပါသည္ ။
ထုိစဥ္က သေဘၤာ Contract က ၆လ ေနာက္ ထပ္တုိး တစ္လ ႏွစ္လ ေနတတ္သည္။

Junior Engineer တစ္ေယာက္ ေရာက္ေနတာၾကာၿပီ ဒါေပမဲ႕ သူက တစ္ေယာက္ထည္းေနတတ္သူ
ရူးေၾကာင္ေၾကာင္သမားၿဖစ္သည္။ 
လူက တရုတ္.. ေမြး ကတည္းက မိဘမရွိ၍ မေလး မိသားစုကေမြးစားထားေတာ႕ Identity ေရာေနသူ ၊
မွန္ေၾကာင္တရုတ္ ကေလး ႏွင္႕ စက္ခန္း မွ စက္၂ ၿပသနာတက္ၾကသည္။ 

ထုိ ဂ်ဴနီယာကုိအလုပ္ကထုတ္ခ်င္သည္ဟု သူၾကီးကုိတုိင္သည္ ။ သူၾကီးက စလုံး တရုတ္ တရုတ္္အၿခင္းၿခင္း မၿဖုတ္ခ်င္ေပ
အေၾကာင္းက ဂ်ဴတီခ်ိန္ ညလည္တြင္ ေနာက္ဆုံး ကားအထပ္ မွ ၿဖတ္ကာ Starboard (ညာဘက္ ) တြင္ ရွိေသာ
Pump room ကုိ သြားၿပီး ညပုိင္း စက္ ဆီက်န္ေရက်န္မ်ားကုိ စုစည္း လည္ပတ္ေမာင္းႏွင္ ထုတ္ရသည္ကုိ လုပ္သည္ဟု 
Record သာ လုပ္ၿပီးတကယ္ မလုပ္ေသာေၾကာင္႕ ပင္ ၿဖစ္သည္။

သူ႕ ကုိေမးရာမသြားရဲ ဘူးဟုဖြင္႕ဟေၿပာေလသည္။ ဘာေၾကာင္႕မသြားရဲတာလဲ ဟုေမးရာေၾကာက္သည္ဟုေၿပာသည္။ 
ဘာေၾကာင္႕ေၾကာက္လဲ ေမးမရ ပါ။
သူသည္သေဘၤာတက္ခါစက ထုိကဲ႕သုိ႕ မဟုတ္ သည္ကုိေတာ႕ သတိထားမိပါသည္။
သုိ႕ေသာ္ ယေန႕ အထိလဲ မသိရပါေခ် ။ သူ႕ ကုိ အလုပ္မၿဖုတ္ ၿဖစ္ပဲ စက္ႏွစ္ ကုိယ္တုိင္ Pump room 
ညတုိင္းသြားရေလသည္။ ထုိဆရာသမားကား တစ္ေဖာက္ကန္းသမားၿဖစ္ေသာေၾကာင္႕ဘာသံမွ မၾကားရေတာ႕ေခ်။

ထုိကဲ႕သုိ႕အေၾကာင္းရာမ်ားအၿပင္ ထုိသေဘၤာတြင္ ေသေဘးမွ ကပ္လြတ္ေသာ Accident မ်ားစြာၿဖစ္ေလ႕ရွိသည္။ 
၅ထပ္ သားၿပားၾကီးေလအေ၀ွ႕ မွာ ၀ဲပ်ံၿပီး သေဘၤာ သား တစ္ဦး မ်က္ႏွာ နွင္႕ မ်က္ လုံး မ်ား ကုိ ဟက္တက္ခြဲၿခင္း
၅ထပ္သားအေလး သည္ ေတာ္ တန္ရုံ ေလတုိက္ရုံႏွင္႕ မေရြ႕ နုိင္သည္ ကုိ တကယ္မဘူးသူၽြ်ားသာသိပါလိမ္႔မည္။

Light Truck အေသးေလး ေမာင္းေနရာ ဘယ္ကမွန္းမသိ ေဆာင္႕တြန္း ၍ ေမာင္းေနၾက ကားေမာင္းသမား
နံရံႏွင္႕ ၀င္ေဆာင္႕ ကာ အၿပင္းအထန္ဒဏ္ရာေဆး ရုံတင္ ရၿခင္း...စသည္မ်ားမၾကာခဏ ၿဖစ္ေလရာ 
က်ေနာ္ လုိ ေပါက္တတ္ကရေၿပာေသာေကာင္ ေဘးမထိရန္မခ ၇လခန္႕ ေနခဲ႕ရသည္ မွာကံေကာင္းေလ စြ။

နိဂုံး။

ေနာင္တြင္ ထုိသေဘၤာကုိ သူၾကီးရာထူးတုိးေပးမည္ေၿပာရာ မည္သူမွ မသြားလုိ၍ လူသစ္ Junior တစ္ဦးအား
ရာထူး အၿမန္တုိးေပး ကာ ပုိ႕ လုိက္ရသည္ ဟု ၾကားမိပါသည္။

က်ေနာ္ကေတာ႕ ကားသေဘၤာ၂ စင္းစီးၿပီးေနာက္ တြင္ Container Fleet ဘက္ ကုိသာ အၿမန္ေၿပးလာခဲ႕ေလေတာ႕၏။

၁၉၉၉-၂၀၀၁ (ကားသေဘၤာမ်ား အမွတ္တရ) 

ရာစု။

No comments:

Post a Comment