Monday, September 2, 2013

သေဘၤာသား မိသားစု၀င္မ်ား၏ ရင္ဖြင့္သံ ( ၂ ) ...............

သေဘၤာသား မိသားစု၀င္မ်ား၏ ရင္ဖြင့္သံ ( ၂ ) ...............
ကၽြန္မ ဒီတပါတ္လံုးစဥ္းစားခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မေရးထားတာေလးေတြကို MSU ကို ပို႔ရင္ေကာင္းပါမလားလို႕ပါ။

ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ရင္ဖြင့္ခ်က္ (၂) မွာ ပါတဲ့ အေၾကာင္းအရာ ျဖစ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြ ကိုယ့္ အမ်ိဳးသားမရွိဘဲ ကေလး ေမြးခဲ့ရတဲ့ အေၾကာင္းေလးနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး message ေလးတခု ရလိုက္ပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ကၽြန္မတို႕ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြမွာ ရွိတဲ့ စကားပံုေလးျဖစ္တဲ့ ” ေယာကၤ်ားေဖာင္စီး မိန္းမမီးေန” ဆိုတဲ့ စကားေလးနဲ႕ သူက ေျပာလာတာပါ။ သူတို႕ က တသက္လံုး ေဖာင္စီးေနခဲ့ရတာ။ ဆက္လည္း ေဖာင္စီးေနရအုန္းမွာဘဲ။ ကၽြန္မတို႕ မိန္းမ ေတြ အေနနဲ႕ တသက္ မွာ အမ်ားဆံုး ႏွစ္ၾကိမ္ ေလာက္ ကေလးေမြးလိုက္ရတာကို စကားထဲ ထည့္ ေျပာမေနပါနဲ႕ ဆိုတဲ့ message ေလးပါဘဲ။
ကၽြန္မ MSU ရဲ႕ wall ေပၚ တက္ျပီး စကားေရလုေနသလိုျဖစ္မွာစိုးလို႕ပါ။

ကၽြန္မအေနနဲ႕ “ သူတို႕ပင္ပန္းသလို ကၽြန္မတို႕လည္း ပင္ပန္းေနတာဘဲ ” လို႕ wall ေပၚ တက္ျပီး ယွဥ္ျပေနတာမဟုတ္ပါဘူး။

အခုေခတ္ ေရစီးေၾကာင္းအရ အမ်ိဳးသားနဲ႔ အမ်ိဳးသမီးရင္ေပါင္တန္း ႏိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားေနၾကတယ္ဆိုေပမယ့္ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ကၽြန္မ တို႕ ျမန္မာ လူမ်ိဳး အမ်ားစုကေတာ့ အိမ္ေထာင္ရွင္မ လုပ္ျပီး ကိုယ့္အမ်ိဳးသားကို အားကိုးျပီးေနထိုင္ေနၾကတာမ်ားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သံသယမ်ားစြာနဲ႕ေနထိုင္ေနရတဲ့ သေဘၤာသားမ်ားကို ကၽြန္မတို႕ အမ်ိဳးသမီးေတြရဲ႕ ကိုယ့္အမ်ိဳးသားအေပၚ ဘယ္လုိစိတ္ထားေတြထားၾကတယ္၊ ကၽြန္မ တို႕ အမ်ိဳးသားမရွိရင္ ရင္ဆိုင္တတ္ရတဲ့ အခက္အခဲ ေလးေတြကို ေ၀မွ်ေပးတာပါ။ ကၽြန္မရဲ႕ post ေတြကို ဖတ္ျပီး အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈေလး တစ္ခုခုျဖစ္သြားမယ္ဆိုရင္ ေက်နပ္ပါတယ္။

ပါရမီျဖည့္ ဖက္

No comments:

Post a Comment